پایگاه بصیرت افزایی اَهلُ البَصَرِ

وَ لا یَحمِلُ هَذَا العَلَم اِلّا اَهلُ البَصَرِ و الصَّبر

پایگاه بصیرت افزایی اَهلُ البَصَرِ

وَ لا یَحمِلُ هَذَا العَلَم اِلّا اَهلُ البَصَرِ و الصَّبر

حضرت امیرالمؤمنین در جنگ صفین فرمود: «وَ لا یَحمِلُ هَذَا العَلَم اِلّا اَهلُ البَصَرِ و الصَّبر». این پرچم را کسانی میتوانند بلند کنند که اولاً بصیرت داشته باشند، بفهمند قضیه چیست، هدف چیست؛ ثانیاً صبر داشته باشند. صبر یعنی همین استقامت، ایستادگی، پابرجائی.
حضرت امام خامنه ای، ۸۷/۵/۹

ایران، قدرتی جهانی

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ب.ظ




مدت زمان: 3 دقیقه 29 ثانیه 

در سایت گلوبال فایر پاور، در سال ۱۳۹۷، ایران را از نظر قدرت نظامی در رتبه ۱۳ جهان می داند. البته در این رتبه بندی قدرت سپاه پاسداران و بسیج و قدرت موشکی ایران لحاظ نشده است.

سایت نشرال اینترست در سال ۱۳۹۳ مقاله ای به نام "۵ سلاح ایرانیان که آمریکا باید از آن بترسد" منتشر کرد که در آن صدر آنها به موشک سجیل اشاره کرد. رابرت گیتز، وزیر دفاع آمریکا اذعان داشت تمام پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه در برد این موشک هستند.

بنابر اعتراف این سایت، یکی دیگر از این سلاح ها، زیر دریایی های کلاس غدیر ایران است که میتواند  تنگه هرمز را برای آمریکا نا امن کند. به گزارش این سایت، آمریکا در بازه ۴۵ سال اخیر، مبلغ هشت تریلیون دلار تا کنون برای امنیت خود در تنگه هرمز هزینه کرده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی